FAQ / tips and tricks tickets bestellen

Maximaal aantal tickets?
Via een evenement pagina kan je maximaal 25 tickets selecteren (of het aantal die nog ter beschikking zijn, niet van toepassing bij gebruik zaalplan). Je kan echter in je winkelwagen met + en – het aantal tickets wijzigen! Gebruik steeds de knop winkelwagen updaten voor u uw bestelling plaatst! (Zo weet u zeker dat de tickets nog beschikbaar zijn)

Zijn mijn tickets gereserveerd als ze in mijn winkelwagen liggen?
Nee! Het is dus voor de snelle beslisser. Je tickets zijn slechts gereserveerd eens je overgaat tot betalen. Niet betaalde bestellingen worden na 1u terug vrij gegeven! Bij gebruik van een zaalplan worden uw tickets normaal geblokkeerd eens u ze in uw winkelwagen legt. De grote drukte op de site zorgt er soms voor dat dit eens even mis loopt. Ook hier weer van belang: Gebruik steeds de knop winkelwagen updaten voor u uw bestelling plaatst! Zo weet u zeker dat uw huidige winkelwagen nog ter beschikking is.

Winkelwagen updaten

Als u de winkelwagen update kan u volgende error te zien krijgen. Het aantal tickets in uw winkelwagen wordt automatisch gecorrigeerd naar het beschikbare aantal

Wat als ik de winkelwagen niet update?

Als u het bovenstaande gelezen heeft dan begrijpt u ondertussen dat je de winkelwagen moet updaten voor u uw bestelling plaatst. Wat als je dat niet doet? Dan loop je het risico een bestelling te plaatsten waarvan niet alles tickets nog ter beschikking zijn. De volledige bestelling zal niet geplaatst worden dan. En u krijgt ook een error te zien. Indien uw bestelling toch door gaat maar enkele van uw tickets niet beschikbaar zijn zullen wij genoodzaakt zijn deze bestelling te annuleren of te wijzigen.

Waarom komen er soms plots tickets bij?
Bestellingen die niet binnen het uur betaald zijn worden automatisch geannuleerd en terug vrij gegeven. Daarnaast gebeurt het ook dat mensen een specifieke bestelling willen annuleren. Ook deze tickets worden na de terugbetaling terug vrij gegeven.